🚗 Analógový tester určený pro diagnostiku palivových čerpadel, podtlakového systému a brzdového systému. Umožňuje přesné měření tlaku paliva, podtlaku v sacím potrubí, kontrolu stavu brzdového serva, časování ventilů a odhalení netěsností v motoru.
Tento tester je nepostradatelným nástrojem pro profesionální autoservisy i domácí mechaniky. Rychle odhalí problémy se zapalováním, kompresí ventilů nebo upchatý katalyzátor.
🛠 Součástí jsou přesný manometr, flexibilní hadice a široká sada adaptérů pro snadné připojení k různým systémům.
✔️ Měření tlaku a podtlaku – kontrola palivového systému, brzdového serva i vakuového systému
✔️ Přesná diagnostika – odhalí netěsnosti, špatné časování ventilů, problémy s katalyzátorem
✔️ Univerzální použití – pro benzínové i naftové motory
✔️ Snadné připojení – adaptéry a hadice pro různé systémy
✔️ Robustní konstrukce – dlouhá životnost a odolnost
✔️ Testování mechanických i elektrických palivových čerpadel, vstřikovačů a ventilů
✅ Diagnostika tlaku paliva a palivových čerpadel
✅ Kontrola podtlaku v sacím potrubí a odhalení netěsností
✅ Testování brzdového posilovače (serva)
✅ Kontrola časování ventilů a zapalování
✅ Měření vakuového tlaku pro vstřikovací systémy, solenoidové ventily a karburátory
🔧 Manometr s analogovým ukazatelem
🔧 Flexibilní hadice
🔧 Adaptéry:
• 1/4" - 18 (samec) x 1/8" - 27 (samice)
• 1/8" - 27 (samice) x 7/32"
• 1/8" - 27 (samice) x 3/8" (samec)
• Adaptér typu T, 7/32"
📌 Rozsah tlaku: 0–1 kg/cm² (0–14 PSI)
📌 Rozsah podtlaku: 0–28 inHg (0–70 cmHg)
📌 Typ přístroje: Analogový vakuometr
📌 Využití: Diagnostika palivových čerpadel, brzdových serv, vakuových ventilů a ventilového časování